Astăzi, 10 octombrie 2017, Vasile Grădinaru și Vitalie Josanu, respectiv, președintele și vicepreședintele raionului Drochia au convocat o ședință cu primarii unitaților administrativ-teritoriale de nivelul unu, și reprezentantii serviciilor publice descentralizate și desconcentrate din teritoriul raionului Drochia.
În ordinea de zi a ședinței au fost discutate următoarele chestiuni: 
1.Cu privire la contractele de arendă cetăţean -cetăţean.Informează: dna Marcu Ala, şef Direcţia deservire fiscală Drochia.
2.Cu privire la unele aspecte ce ţin de activitatea autorităţilor administraţiei publice locale de nivelul întîi în domeniul mediului.Informează: dl Roşca Haralampie, şef Inspecţia Ecologică Drochia.
3.Privind construcţiile neautorizate şi desemnarea persoanelor responsabile din cadrul primăriei de procesarea cazurilor date.Informează: dl Şevciuc Vitalie, şef Inspectoratul de Stat în Construcţii Drochia.
4.Cu privire la completarea chestionarelor solicitate de Fondul de Eficienţă Energetică. Informează: dna Dobrea Cristina, specialist principal, Direcţia economie, reforme şi atragerea investiţiilor a Consiliului raional Drochia.
5.Cu privire la organizarea şi desfăşurarea Festivalului „Satule, mîndră grădină” în satul Chetrosu.Informează: dna Lozovanu Rodica, specialist principal, Secţia cultură a Consiliului raional Drochia.
Chestiunea suplimentara care a fost inclusă pe ordinea de zi viza:repartizarea gratuită a pensiilor la domiciliul persoanelor cu dizabilități și celor cu posibilităti reduse de mobilitate.Invitat special pentru a face explicații la acest capitol a fost Anatolie Bugai,director,ÎS”Poșta Moldovei„ Drochia, care a menționat că angajații ÎS ”Poșta Moldovei„ livreză absolut gratuit pensiile și alocațiile sociale de stat persoanelor în vărstă și celor cu dizabilități în baza cererilor depuse de ei personal. Restul persoanelor care beneficiază de pensii sau alocații sociale de stat urmează să-și ridice sumele personal de la oficiile prestatorilor de servicii.
Întrunirea a fost una productivă. Fiecare chestiune propusă spre discuție, a fost dezbătută în cele mai mici detalii,astfel participanții la ședință și-au expus în totalitate problemele cu care se confruntă,iar pentru unele din ele a fost gasită și soluția potrivită.
La finele ședinței unii primari s-au învrednicit de diplome pentru participare activă și susținere în organizarea și desfășurarea Festivalului ”Regina Dulce„.

 

  

Căutare

STRATEGIA 2016-2020

Links